Gkhnm97 ben bugün keseyi gördüm çok şükür.İnşallah kalp atışını da duyarım🙏🏻Adet tarihime göre 5 haftalık tam ama doktor 4 kabul edelim dedi.Akıntım oluyor,kaık ve bel ağrısı oluyor.Adet olacakmışsın gibi belirtiler var öyle düşün.Allah inşallah en kısa sürede size de nasip etsin🙏🏻🌷