İlk hamileliğimde 10 kilo vermiştim almak yerine 9 ay boyunca bulantı problemim olmuştu bulantı ilaçları daha çok kusturuyordu kullanmam gereken vitaminleri bile kullanamamıştım her fikri deniyordum belki biri iyi gelir haşlanmış patates, portakal, elma, ayva, kestane, leblebi, kraker, galeta, zencefil çayı, nane limon, kekik, tatlı bisküviler aklına gelebilecek her şeyi denedim ilk zamanlar hiç bir şey yemiyordum safra kusmak daha zor daha sonra doktorum az da olsa yemeyi dene kendine iyi gelen şeyi deneyerek bulursun diyordu peynirli tost iyi gelmişti bana azda olsa bastırıyordu içimi sabahları biraz yiyebiliyordum su bile içsem kusuyordum buz yiyordum su içemiyorum diye limonata içmeyi denedim ayran içmeyi denedim.. zor bir süreç inşallah kolaylıkla geçer.. sağlıkla büyüsün bebeğiniz..