Alone
Benim bebeğim sarılık geçirdi mama takviyesiyle devam ediyoruz gaz problemi olduğu için gaz damlası kullanıyoruz damlasınında tadı kötü bebeğim damlayı aldığında ağlıyor diye damlasını mamasına katıp veriyorum ama mamalar oğluma pek yaramadı kimisi kabızlık kimisi ishal yaptı o yüzden emzirdikten sonra kalanı sağıp dolaba atıyorum damlayıda onun içine katıp veriyorum ordan takviye yapıyorum doyup doymadıgınıda sağdığım sütle anlıyorum