Ben de 26.haftadayım şu an özellikle 24’ten beri daha yorgun hissediyorum kendimi sınıf öğretmeniyim ben de her ders bende o yüzden bir de birnci sınıflar 😔ama son üç hafta kaldı ikinci dönemin başı tam 32 haftalık oluyorum o zaman da izne ayrılacağım inşallah