_-7_- ikinci gebeliğim benim ilki spinal anesteziydi kendi isteğimle oldum . Yeni doğan yoğun bakım hemşiresi olarak 4 yıl çalıştım hem sezaryena hem de normal doğuma giriyorduk evlenmeden önce normal doğum yapamam diyodum zaten 😁 bel ağrısı öyle kronik şekilde yaşamadım bu gebeliğimde de öyle olucak ama korkum sanki ilkine göre daha fazla ,ikinci çocuk sorumluluğu diye de düşünüyorum ama Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize inşallah 🙏🏻🌸♥️