Ahra 35+5 inci haftadayım nstde sancı Çıkmadı ama Ebe alttan muayene etti rahim yumşamış iyice bebeğin başını hissettim dedi açıklık yok çatın geniş dedi sizce ne zaman olur doğum?
SMB Ahra ayyy çok heyecanlı bir durum gerçekten 🥹sağlıkla gelsin inşallah. Erken değil mi ama kanal için ,benim 36+2 oldu bugün o da girmiş midir acaba çok merak ediyorum ya 😬😬😬
Ahra SMB bilmiyorum ki gelişimi önde diye belki 37 haftalık gelişimi iyi dedi bundan sonra doğabilir artık falan dedi doktor bende zaten o kadar sabırsızım ki sağlıkla gelecekse hemen gelsin istiyorum 😂😂
mahirsmom Aslaninannesi_ açıklık bakmadı doktorum daha haftaya çatı muayenesi yaparız dedi nstde de bir tane ağrım çıktı sadece bugün. Doktordan çıkınca sanki adet ağrısı gibi bir ağrım oldu geçti belim de ağrıdı geçti. Psikolojik mi bilemedim iki üç gündür bacak aramda da ani ağrılar gelip gidiyor yakın mıdır acaba dedim 🤭
Aslaninannesi_ mahirsmom doktor şüphelense alttan ultrasonla rahim ağzı kısalığına da bakardı merak etme canım