Merhaba kızlar,
Saçlarını boyatan özellikle röfleli anneler,
Bu süreçte boyaya devam ettiniz mi?
Ben hamile olduğumu öğrenmeden önce en son dip boya yaptırmıştım.Suan 16.haftamızdayız doktorumuz önermedi,bende yaptırmadı.Oysaki kuaförüm hamile annelere bitkisel boya yapıyorum demişti.Kuaförümde 13 yıllık ahbap sayılırız ailece yani kendi çıkarı için söylemez.
Sizler ne yaptınız?