Sedoapo 40+2 deyim dun doktora gttim sancim var dedi ve bayaa hissettim ordayken geldim eve bi iki defa oldu duzensiz sonra geçti simdi vajinamda baski hissi var normal mi acaba acilmam bi santimdi sadece dün
Gamzecabuk Sedoapo bende 40+5 im nst de çok hafif çıkıyor sancim ve aşırı derecede baskı hissi yaşıyorum vajinamda iki.büklüm yürüyorum baskıdan ama kızımın doğmaya niyeti yok gibi 😀
busravrc Sedoapo bende dün gittim sancım var ishalim var diye sabah gel dedi sancım azaldığı için gitmedim ama bi yanımda gitmek istiyor bişi olursa diye şuan bi belirti bekliyorum gitmek için sancı su vs hakkımızda hayırlısı
Sedoapo Merve-99 sanci olmadan bebek gelirse bianda cok korktum kuzenim 8 cm açılmayla hastaneye gitmisti hic agri hissetmeden cok hafif demisti şok olmustum duyunca ilk dogumumda cok planli gibiydi dogumum
Sedoapo busravrc banada sabah doktoruna gel dedi doktorum bugun yok sali gelirim dedim dogurmazsan gel dedi aklima o yuzden takildi
busravrc kızlar doğum sancıısı nasıl oluyor benim belim ağrııyor ama daha cok vajinal ağrım var sanki sızıyla birlikte çektiriyor bişi şimşek çakar gibi gitmem lazımmı yoksa biraz daha ilerlemesini mi bekliyim
Cancanm busravrc bende de aynısı var üç saattir. Kasığıma elektrik çarpması gibi bir şey oldu iki kez. Bel ve kasık ağrım geçmedi devam ediyor normal mi acaba
busravrc Cancanm valla bende anlamadım ki herkes belden göbeğe doğru diyor ama benim belim ve vajinal ağrım var anlamadım
Cancanm busravrc bende öyleyim valla. Şuan sanki bebek vajinamdan çıkacak gibi hareketleri orada hissediyorum