duyguu11 benimde haziran sonu temmuz başı, 5 tane 0-1 ay kısa kol, 10 tane 0-3 ay kısa kol, 5 tane 0-3 ay sıfır kol alacağım 3-4 tanede 0-3 ay uzun kol alacağım. kızımdan tecrübe ile 3-6 ay falan almayacağım doğumdan sonra alırım zaten 3-6 ay alınanlar sonbahar kışlık olur artık