Sedakrt Selam kızlar 2019da 2 doz tetanoz aşısı olmuştum. 20. Haftama gireceğim tekrar aşı olmam gereklimi doktorunuz gerekli gördü mü ?
PrensesAnnesiE Sedakrt ben de ilk gebeligimde 2018 de 2 doz olmuştum. Şimdi 26 haftaligim 2. Dozu da oldum doktor da önerdi sağlık ocağı da önerdi aradan çok zaman geçtiği için gerekliymiş
Bahar1205 Sedakrt 2022 yılında 1 doz oldum . Simdi 2. Hamileliğim 20. Haftada 1 doz oldu 2.ye gerek duymadı Dr, bu seni korur dedi
Mrvsmt2502 Sedakrt evet gerekli size yine şuan. Ben 3 e tamamlamıştım geçen sene de oldum gebe değilken o yüzden bu gebeliğimde olmayacağım doğumdan sonra 4 ve 5. Vurulacak. 5 aşı ile 10 sene koruma oluyor sonrada gebelik düşünmem zatn
1baharcicegi Sedakrt 2021den itibaren 3doz oluyor işte. Doktorumda sağlık ocagindaki hemsiremde tavsiye ettiği için oldum
PrensesAnnesiE Elaa12 1. Doz 18 haftalıkken sağlık ocağı çağırıyor 1 ay için de yapılması gerekiyor. 2. Doz da ilk aşınızdan 1 ay sonra yapılıyor. Mutlaka aradan 1 ay gecmesi gerekiyor 2.doz için
saglikciaanne Tüm dozları yani toplam 3 dozu olsanız bile sizi en fazla dört yıl koruyor . Eğer sadece iki doz olduysanız ve aradan en az iki sene geçmemiş ise son dozu muhakkak oluyorsunuz