Kızlar selamın aleyküm öncelikle normal olarak ben ay sonuna doğru oluyorum bi türlü adet tarihini ayarlayamadık ya devlet 15 Nisan dedi şuan özelden geliyorum oda bana 21 Nisan dedi ama benim hesabıma göre de şuan 39 haftalık biliyorum yani mart sonu gibi adet oldum bu karşılıklık bi sorun olur mu ki