Sedabadak eğitim araştırmada gebe okuluna gidiyorum bir haftadır. Dün doğumhaneyi gezdik. Tam bir ev ortamı ve bebeğinizin tüm bakımları sizin yanınızda yapılıyor. Her detaya önem veriyorlar. Tüm ebeler ve kadın doğumcular güler yüzlü. Biz aşılamayı da Orda yaptırdık ilkinde tuttu çok şükür. Hiç bir doktor beni terslemedi şimdiye kadar. 8cm tam açıklık olana kadar eşleri doğumhaneye alıyorlar doğum sırasında ve odaya geçince sadece ziyaret saatinde babayı alamıyorlar (ama eğitimde babaları ısrarla çapırdılar doğum anında çok önemli rolleri olduğunun üstünde durdular, masaj,stres, panik..) tek kötü yanı bu ve doğumu yapacak doktoru seçememek