Sancım 100 çıktı kızlar 1 kere doktorum dikkat et kendini yorma bol su iş dedi alttan muayene etti açıklık yok, çok ağrın varsa yatış veriyim dedi ama bana ağrı sancı gelmiyor hissetmiyorum. 3 gün sonra tekrar çağırdı tekrar nst alttan muayene edecekler çok stresliyim başına gelen var mı böyle bir bir şey çok moralim bozuk