Benim ilk gebeliğim sat’a göre 5+3. Eşimin doğum gününe denk geldiği için bebek kıyafeti alıp bebeğin ağzından not yazdım eşime verdim o şekilde öğrendi. Aslında niyetim gizli yazılı pasta yaptırmaktı ama onu ayarlayamadım. Aileme henüz söyleyemedim arkadaşlarımla bile paylaşamadım çok çekiniyorum paylaşmaya