Kızlar merhaba 13 Aralık 16.45 geçe Ben iğne vuruldum beklenen adet tarihi ise 3 Ocak şu ana kadar hiç test falan yapmadım İlk başlarda sadece kısıklarımda hafif batma oluyordu özellikle geceleri çok belim ağrıyor karnım çok ağrıyor onun haricinde başka bir şey yok cumartesi günü Allah’ın izniyle kan vereceğim iğne olup da hamile kalıp da hiç ağrısı olmadan hamile kalan oldu mu iğneyi oldunuz o iğne sayesinde hamile kaldınız hiç hamilelik belirtileri falan yaşadınız mı bilmiyorum ama Rabbim izniyle inşallah bu ay bebeğim benimledir Ama tereddütteyim sanki olmayacak gibi yine negatif görecekmişim gibi öyle olanlar lütfen yazar mısınız