Girlmama muhtemelen dönüyor canm. Benim bebeğimde hep yan pozisyonda duruyor. Önceki hafta çok şiddetli bel ve kasık ağrım oldu doktor kontrolüm vardı ultrason sırasinda daha ben söylemeden yakında şiddetli ağrın sancın oldu mu diye sordu. Evet deyince bebek baş aşağı dönmüş ondan sebep tekrar olursa korkma demişti.