TKumsall canimyavrum_ benim oğlanda beyazdı üzerinde kuzu resmi vardı kız olacak onunda düz beyaz olacak yaptırırım diyorsanız isimliler de güzel ama beyaz daha hoş oluyor
Fatmaacylnn canimyavrum_ ben beyaz aldım üstünde ayıcık ya da kuzucuk vardı tam hatırlayamadım şimdi beyaz daha hoş duruyor bence bide zaten doğunca beyaz giydirmek sünnet olduğu için daha iyi olur sanki🥰
Merve-metin canimyavrum_ ben 2 tane aldım biri ekru renk üzerinde ayıcık deseni var biri mavili grili renk yıldızlar ve bulutlar var üzerinde ikisini de internetten aldım
TKumsall canimyavrum_ evet dümdüz beyaz aldım getirdiklerinde çok tatlı oluyor sonrasında çekim vs birşey düşünüyorsanız onu sonra siz giydirirsiniz rahim sivisiyla geliyor ya bebiş ilk kiyafet saten illaki kirleniyor
Fatmaacylnn canimyavrum_ bişey yaptıracaksanız da ilk ebeye vermek için dümdüz alın diğerini fotoğraf çektirecekseniz eğer o zaman giydirin🥰
TKumsall canimyavrum_ yapılabilir tabiki sırtına yada yakasına isim yazıyorlar tatlı oluyor ama öyle yaptırırsaniz da hemşireye düz bı model verin kirlenecek resim çekerken kullanırsınız diğerini
Merve-metin canimyavrum_ link verince siliyorlar canım trendyoldan miniel erkek bebek yıldızlı kedili 10lu hastane çıkışı yaz çıkıyor ekru olanda bebitof yıldızlı ayı 10lu hastane çıkışı diye yaz yine çıkıyor canım