DidemY heyben merhabalar bende bir şey sormak istiyorum ben normalde 6 yaşından beri o zamanın çok bilindik bir hastanesinden kalp hastası olduğumu öğrenmiştim havaleye bağlı çok uzun süre iğne tedavisi gördüm be ameliyat olmadan geçmeyeni söylediler kalp kapakçıklarımın ikisinde giderek büyüyen açıklık vardı depremden sonra şehir değiştirmek zorunda kaldım olduğum şehirde bu zamana kadar yanlış tedavi gördüğümü hiç bir hastalığım olmadığını söylediler buradaki doktora göre hiçbir şeyim yok ama ben biliyorum olduğunu anestezi sorun yaratır mı
heyben DidemY bunu mutlaka anestezi ile paylaşın, bir sorun olmaması için gerekli tedaviyi uygularlar merak etmeyin. ben de kalp hastasıyım ona göre anestezi dozu, verilecek sıvı vs ayarlanıyor siz de durumunuzu paylaşın 🙏
busraanneoluyor heyben çok teşekkür ederim 🥰 peki bı anestesiz uzmanı olaraktan sizce şehir hastanesi mi özel mi hep diyolarki devlette günde binlercesi ile uğraşıyorlar daha tecrübeliler.diyolar
heyben busraanneoluyor yapan kişiye göre değişir tabi net bir şey diyemem bu konuda ama ben çok kurumsal olmadığı sürece kendi adıma özel hastaneyi doğru bulmuyorum 😊
busraanneoluyor heyben merhabalar yine ben 🥰kafam.cok karıştı benimmm,devlette spinal yapiyolar demistinuz kilolu hastalaar spinal anestesiyi hissediyormus r öyle diyolar doğru mu bu ne yapıcam cok korkuyorum
Swan97 26Mansura gebelik boyu 8mg şimdi 4mg kullanıyorum. Bir de plaquenil kullandım gunde bir defa. Ve kan sulandırıcı iğne ve hap