Merve-99 newanne___ alt üst takım daha iyi gecelik hiç uygun olmuyor yatıp kalkarken heryerin görünüyor şahsen ben hiç memnun kalmadım hemen değiştim üstümü sen yine 3 koy kanaman çok olursa sıkıntı.olabiliyo