Gnys doktorunuz da yapar aile hekiminizde yapar ayni aşı zaten sadece özel hastaneye gidiyorsaniz ücretli yaparlar aile hekimleri ücretsiz yapiyorlar. Doktorunda sana söyleyecektir zaten aşın var yaptirman gerek istersen biz yapalim istersen aile hekimliğinde yaptir diye. Benim doktorum öyle demişti.