Arzu45 bende oğlumu 14.ayında kesmek zorunda kaldım gebeliğimden dolayı. Gebeliğimi öğrendikten 2 hafta sonra tam 14.ayında sabah uyandım ve artık vermicem dedim, önce kendinizin kararlı olması gerekiyor süt kesmede. Evet çok zor oluyor dayanılmaz oluyor ama her vazgeçişte başa dönmüş olacaktım. Benim oğlum artık ek gıda yemez olmuştu beni emzik niyetine kullanıyordu geceleri 10’dan fazla uyanıyordu o derece bağımlıydı. Toplamda 5 günde tamamen bıraktırdım alıştı. Yeri geldi bende onunla ağladım ama dayandım şu anda 16 aylık olacak gece uykusu deliksiz maşallah ve günde 3 öğün mis gibi yemek yiyor. Doğduğundan itibaren ne emzik ne biberon almamıştı mama içmedi hiç. Emzirmeyi sonlandırma sürecinde mamaya yani devam sütüne alıştırdım oda düşükten sadece gece uyumasında 4 ölçek sırf üzülmesin emme hissiyatından tamamen kopmamış olsun dedik :) Epey uzun oldu ama tüm detayı yazmak istedim. Şu anda her şey yolunda bin şükür 14 aydır assla asla uykusu yoktu ne gece ne gündüz, sırf bu yüzden gelişimi bile iyi değildi. 14.ayın sonunda sabaha kadar ailece uyuyabildik 🤲🏻🥹