Nadiya07 canım küçük ısıtıcılar var onu geç banyoda biri önden yıkansa banyo zaten ısınıyor ne bekliyorsun sıcaklık anlamında çocuğu sauna gibi bi sıcaklıkta mı yıkıcan, o zaman hasta olur zTen, saunadan direk soğuk ortama girince zaten çocuk muhtemelen üşütür. Sen nasıl bi sıcaklıkta yıkanıyorsan onu 2 dk da yıkıcan sadece bunun durumla alakası yok durumu olmayanın bile bi ocakta su kaynatsa bi leğen yeter, evet bende öyle büyütüldüm her hafta da hasta olurdun annem süveter giydirirdi kat kat gene de hasta olurdum. Belki de çok koruduğu için hasta oluyorduk bu kadar. Beni o kadar kalın giydirirdi ki ya ben sorgucuyum bu kadar ben böyle yapmıcam dedim hep kendime. Üşütmicez diye güzel şeyler de giyemezdik yani. Ama iki tas su dökecek, 2 hafta sen yıkanma gör. 😂