[silindi] Yenianne3 ya sistemsel bir hata, ya da muayeneye almadığı için giriş yapmadılar. Şehir Hastanesi’nde iyi doktorlar var canım, ben doktorumdan memnunum. Özge Şahin Yaşar için de iyi diyorlar
meteninannesi_34 Yenianne3 canım bende devlete gidiyorum randevu hangi doktora rast gelirse ona alıyorum hiçbirinde doktoruna git ben bakamam demedi çok saçma geldi bana
Yenianne3 meteninannesi_34 vallahi beni kovdu sert bir dille bende aciliyet oldugu için geldim 20 gün sonra doktora randevum onumu bekliycektim dedim acile git ozaman dedi şaka gibi gercekten diyip cıktım seri şekilde
meteninannesi_34 Yenianne3 valla keşke sende onu azarlasaydin bizler olmasak size burda kim para verecek deseydin
[silindi] Yenianne3 doktorun sana verdiği kağıtla giriş yaptırabilirsin ben de öyle yapıyorum 🌸 stres yapma
Aysar123 Yenianne3 aynı olay başıma geldi. 182 yi aradığımda sağlık Bakanlığına yönlendirdiler. Orda konuşup doktorun yanına girdiğimi ama gitmedi olarak gözüktüğünü randevu alamadığımı söyledim. Talep oluşturdum hemen sorun çözüldü randevu açıldı.
[silindi] Yenianne3 sıra alıyorsun canım evet o gün için kayıt açıyorlar sekreterler. Doktorun da ordaysa o şekilde ilerliyor. Yani en azından benim öyle oluyor