Sağ böbrek ağrısı bende de olmuştu. Hatta ambulansla acile gittim doğum yapıyorum sandım. Bol bol su için ve sağ tarafınıza yatmayın. Zamanla o ağrı azalıyor. Bebek dönünce benim ağrım geçti. Üroloji doktoru da bebek dönünce böbreğimin düzeldiğini söyledi. Burda bazı yorumlarda okumuştum doğumdan sonra düzelende varmış. Su içmek çok iyi geliyor ihmal etmeyin su içmeyi.