dilaradoyan Hastane çantanızı ne zaman hazırladınız ya da ne zaman hazırlamayı düşünüyorsunuz hanımlar?
mel19 dilaradoyan 37+3 teyim fakat tam anlamıyla hazır sayılmaz siz daha erken hazırlayın bence ben rahat davranıyorum😀
Merve-metin dilaradoyan dün hazırladım ve kapadım 31+4üm bugün kafam rahatladı ilerleyen haftalarda yapmak daha zor olurdu yüksek ihtimalle
Fatmaacylnn dilaradoyan sürekli hazırlayayım hazırlayayom diyorum bende hazırlamadım bir türlü 33+4 olduk bakalım ne zamana nasip olcak😄
dilaradoyan mel19 evet o kadar bekletmeyi düşünmüyorum ama hiç de belli olmaz belki öyle olurum hazırlamaya üşenip 😂