Zuzu_23_23 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Benim göbeğim 7 aylıkken belirgin olmuştu. Son 2 ay kala hamile olduğum belliydi, doktoruma sordum iç karnın geniş ondan çok fazla çatlağın da olmaz aslında avantaj senin için demişti dediği gibi de oldu. Takılmayın yani göbek büyük olsa ona da laf edecekler kimseyi memnun edemezsiniz siz mutlu olun yeter ki ve sağlıklı 🤍🐣