bekarken vuruldum bu aşıları hemşire kolumun bi süre sonra uyuşup ağrıya bileceğini söyledi ama yaşamadım öyle dayanılmayacak bi acı gebe olup olmamakla bi ilgisi var mı bu ağrının bilmem orasını, sadece zonklama oluyor bi süre geçiyor sonra ve kolumu çok kaldırmaman gerekiyor iğneside öyle büyük bi iğne değil ya korkma bence