Kızlar geçmiş postlarimda anlatmıştım 2023 Şubat Ay ' ın da Düşük yaptım . Bende uzun bir süre tranva oluşturdu. ÇOK ŞÜKÜR Tam olarak geçmedi ama çok az kaldı. “ Galiba artık hazirim . ” dememe vesile olan biri oldu onu başka postta anlatırım. Her ne kadar yaptigi dogru olmasa da ( Anlatirim . ) Ben onu vesile olarak görüyorum. Neyse kızlar size sormak istediğim ;
Gebeliğe hazırlık için bu yıl Şubat Ay ‘ ın da ben kadin doğuma gitti zaten benim gebeliğin riskli cift rahimli olduğum için. Neyse Eşim için üroloji ’ ye gitti sperm testi verdi muayene ettiler . Doktor varikosel olduğunu söyledi . 3 Ay kullanması için bir vitamin yazdı pahalı bir ilaçtı neyse eczaneden aldık 1 Ay kullandi Kendince ise yaramadigini dusundu . Bir de pahali bir ilac oldugu icin borclarimizda vardi maddi olarak devam etmedi yani . Bir de keci boynuzu özü aldık tadını beğenmedi 1 kaç kereden fazla icmedi . Dun de bana keci boynuzu alalim diyor tamam dedim ama biliyorum ki yine ayni olacak . Kızlar ben neler yapabilirim neler tavsiye edersiniz ya da tavsiye ettiğiniz bir vitamin vs. var mı Eşim için fikirlerinizi bekliyorum .