bebemvebenn Melek4972 aradığım postu buldum gaviskon hiç yazdirmadim bu hamileligimde ilkinde çok kullanmıştım. Bu hamileligimde 36+3 olduk daha yeni yeni midem yanıyor birşey yaptırmıyor bana çok zorluyor beni havucu denicem birazdan bende 😂