aleyna_001 Kızlar yaptırmak zorunlu mu ? yaptirmazsak ne gibi sorunlar olur ? kimler yaptırdı kimler yaptırmadı ?
Balllimmm aleyna_001 ben yarın 22 haftalık olucam. Perşembe günü aşım var bu 3. Gebeliğim diğerlerinde de yaptirmistim ben bi zararini görmedim. Aksine faydası var
Melek4972 aleyna_001 23. haftadayım Çarşamba günü aşım var hemşirem yaptırırsan daha iyi olur daha sağlıklı olur senin için dedi çok şükür bir zararı olmadı