Yetersukrbck_0618 Kızlar ilk gebeliğimde ne yiyeceğimi pek bilemedim kızım 2700 doğdu Bu ikinci hamileliğim ve kilosu biraz iyi olsun istiyorum sizler neler yediniz, ne gibi önerileriniz olur🙏
Bebekmert Yetersukrbck_0618 ilk bebeğimi 3.750 doğum yaptım her gün muz yedim . Günlük atom yapıp içtim (pekmez , bal fındık kaju süt kivi muz ne varsa koyup blenderdan geçirip içmiştim.) bide peynir yoğurt çok yiyordum . Bunda da yapmaya çalışıyorum aynı seyleri kilosu en son iyiydi şuan ne durumda bilmiyorum 25 haftalık olduk 27 de kontrole gidicez
MervEslinArden Yetersukrbck_0618 3600 doğdu kızım maden suyu Kaşar peyniri muz Süt en çok yediğim şeylerdi bundada özen göstermeye çabalıyorum
Yetersukrbck_0618 Bebekmert maşallah bende daha yolun başındyım 8 haftalık hamileym ama bende dedikleriniz uygulayım teşekkür ederim
Melikek Ben ilk gebeliğimde kaşar muz ve şeftali çok tüketmistim. Bir de ayran çok canm çekiyordu bol bol ayran icerdim. 4100 gr doğdu oğlum. Şimdi 34+6 hamileyim kızım olacak. Bu defa yine kaşar muz portakal cok yiyorum kızım da 1 hafta önde gidiyor.