Benim kese boyunu görseydin , inan senin ki yine çok çok iyi. Çok şükür haftasını yakaldı hatta 1 hafta önden gidiyor 🧿 21 haftalık olduk bile :)
Benim birde 6 haftadan irtibaren 3 hafta adet kanaması gibi kanamam vardı benim hiç ümidim yoktu .
Rabbim korusun tüm yavrularımızı . Bol bol su iç, ve dua et 🤲🏻