Helinksc 1 hafta önce gitigimde beta degerim 1050 bugun gittgimde 293 dü neden acaba böyle oldu deger yaşayan varmı
Cihangir09 Helinksc kimyasal gebelik geçiriyorsunuz malesef değer sifirlanip adet olursunuz büyük ihtimalle çok geçmiş olsun 😞
Rozzzzaa Helinksc normal koşullarda betanin iki katı kadar artmış olması gerekiyor doktor ne dedi peki
Gulsennnnb Korkutmak istemem ama değerinizin artması gerekirken düşüş olmuş kimyasal gebelik gibi gözüküyor Testi aynı yerde vermeye dikkat edin laboratuvardan laboratuvara fark gösterebiliyor