Svgii0101 herhangi bir ihmal veya umursamazlık yok ki, acil bir durum olmadığı sürece sezaryen gününü önden vermiyor devlet. Benim riskli gebeliklerim, erken doğum yapıyorum, son gebelikte te devlet takipliydim ki hep sezaryen doğum yaptım hani sezaryen olacağım belli. Ama ne zaman alacakları belli değildi, nst ye ultrasona göre beklediler , 37+5 te kontrol diye gittim o sabah doğuma geçtim direkt 😁 endişenizi anlıyorum ama süreç bu şekilde ilerliyor devlette.