Handebl cnm ben ılk ıkı bebısde ılk dgmda kullandm prıma ama snrasnda ya bantında skntı yasadm yada pısık yaptı bu gelenlerıde dgm cantasına kydum gene 😂 slepy aldm ama bebıs ıcın ortanca oglmda hele ıkı kutu prıma almısdım bıtene kdr kullandm ama gelde bana sor coxuk oturunca bıle kaka dısarı cıkardı