Moontomom Kızlar 18 haftalık gebeyim geçtiğimiz haftalarda rahimde çok baskı ve ağrım vardı doktor normal dedi şuan da inanılmaz böyle baskı ve hep bi gaz problemi yaşıyorum bana erken gibi geliyor yaşayan varmı nasıl çözdünüz