cauuv1 ben günde 1 paket içiyodum şuan 3 günde 1 paket falan ve çoğu sigaramı yarım atıyorum mide bulantısı tiskinme falan olmadığı için bende zorlanıyorum ama hep ertelemeye çalışıyorum bide yaktığımda dediğim gibi yarısına gelmeden atıyorum yeter diye, inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız