Kızlar desteğinize ihtiyacım var. 32. Haftadayız, kızım 2 hafta geriden geliyor. Son 1 haftadır özellikle akşamları karnım taş gibi oluyor, doktorum 1 hafta önce normal bu haftada demişti. Şuan tekrar kontrole gittim, ciğer geliştirici iğne yazdı,full istirahat edeceksin, başı yaklaşmış durumda, erken doğum riskin var dedi. Aynı durumu yada benzerini yaşayan oldu mu ? Lütfen bu konuda bilgi verirmisiniz,korkuyorum