1kopek1bebek Merve__26 ay şimdi eve geldim efa mom o kadar büyük ki onu yutabilmem mümkün değil kafama kazanla su dikmem lazım😵💫 korkunçç. Ben foliğimi bitiriyim en iyisi usulca 😂
Merve__26 @1kopek1bebek ahahahah 😂😂😂😂 normalde bende hap yutmasını hayatta sevmem ama sırf bebek için mecbur içiyorum. Hapın hemen arkasından bişiler atıştır ki hapın tadı gitsin
Hasret18ayaz Merve__26 ben oğlumda yaptırdım %95 down sendromlu dediler çok şükür sapasağlam sonrasında benimde dusuklerim oldu ama Allah’tan gelene razıyım
1kopek1bebek Hasret18ayaz valla öyle belli olmuyorki allahın hikmeti. Benim yiğenimin fetal sonucu bile negatifti ultrasonda aslaaa belli etmedi ama down doğdu. Hiç bilinmiyor ne yaparsak yapalım. Tek cevap amniyo sentez.