Sevim1902 4 kürtaj sonrası rahim filmimde ileri seviye yapışıklık görüldü. Histeroskopi oldum tekrarlar mı? Bu durumu yaşayan var mı? 2. Kez histeroskopi gerekebilir dedi doktorum endişeliyim☹️
Imasleeper Sevim1902 benim hamileyken öyleydi sezeryanla doktorum açtı orayı. Bir daha olmadı sanırsam çünkü hamile kaldım yine
Patito__ Sevim1902 açıldıysa guzelcene ve vucuttanda bir enfeksion gelmiorsa daha yapismaz diye duydum ama Allah korusun tekrar kurtaj veya sezeryan/dogum halinde tekrr yapışıklık olma ihtimali var diye duydum İnsallah Rabbim kolayliklar versin bidaha kotu bir olay yasatmasin aminnn.
Sevim1902 Imasleeper yapışıklık hamileliğnzi etkilemedi mi ? Benim hiç gelişmıyor kalp atışı duyamadık hep
Imasleeper Sevim1902 etkilemedi bebeğim çok şükür sağlıklı sıkıntısız geldi belki sonradan oluşmuştur doğmaya yakın onuda bilemiyorum doktorunda bi tahmini olmadı
Sevim1902 Imasleeper benim oğlum var 6 yaşında sezeryan olmuştum ondan sonra mı oldu kürtajlardan mı bilmıyoruz artık yapışıklıktan rahim bile kalmamış nerdeyse çok kötüydü doktor yarım bıraktım dedi
Imasleeper Sevim1902 olabilir muhtemelen ondan. Çok çok geçmiş olsun ya çok zor kadın hastalıkları bi an önce iyileşmeniz temennim ile ♥️