Annelerim merhaba, biz yarın 39. Haftamızı dolduruyoruz ama bebişin hala gelesi yok. Bel sırt ağrılarım, mide yanmalarım, yürüyememe durumum aşırı şekilde çoğaldı. Çoğu zaman katlanamadığım acılar çekmeye başladım. Haftamoz neredeyse doldu, bebişte çok sağlıklı doğmaya hazır ama gelmiyor 😄. Doğurmak istiyorum açılmam 2 cm. Açılmamı hızlandıracak ve doğum yapmamı hızlandıracak önerileriniz var mı ?