Gerçekten çok erken ya hafta olarak çatlamaya . Bol bol nemlendir canım ama genetik çatlak maalesef . Benim 3. Gebelik vazelin dışında (ki o da sık sık olmamakla ) bir şey kullanmadım çok az bi çatlağım vardı . Nedense bana vazelin daha iyi bi seçenek olarak geliyor kalın katman olduğu için uzun süre yağlı ve nemli tutuyor .