Kızlar cuma akşam sancı için hastaneye yattım. 2 doz ciğer geliştirici ve 15 e yakın nidilat aldım. Doktor nidilatı kesti hala sancım var nst de! Bebeğim de makat gelişli… eve gitmeme izin vermedi doğum ne zaman olur sezaryen olacağım ne zaman alır sezaryene. Yaşayan bilen başına gelen var mı lütfen yardım edin. Evde bir oğlum daha var 4 yaşında kalbim paramparça