Nurhanblgc 19 haftalık göbeğimde çatlak değilde soyulmalar oluşmaya başladı pul pul dökülüyor normal mi yaşayan varmı
[silindi] Nurhanblgc ben 33haftada yaşadım canım. Kızarıklık kaşıntı döküntü oldu pul pul. kolestazdan şüphelenildi ama öyle değil alerji olmuşum cildiyeye yönlendirdi doktorum. Kortizonlu krem kullandım 1 hafta, geçti şükür. Cildiyeye git bence