mucizegebee ben kuru dolma, trileçe, kısır ve poğaça yaptım geçenlerde. Trileçe için instagramda nermin yazılıtaş var onun tarifi ile yaparsanız birebir tutuyor büyük borcama herkes bayılıyor hazırlardan daha iyi derler hep. Eğer yoruluyorsanız böreği hazır alabilirsiniz a101in nimet böreği var ıspanaklı ev yapımı gibi incecik lezzetli oluyor normalde paketli gıda kullanmamaya özen gösteriyorum ama ani davetlerde falan kurtarıcı 😂