yeni_anne2 evet çok bozdu tüm çişi önde biriktiriyor arkaya yaymıyor. bimin aylık bezini bulamadığım için el mecbur aldım ama 2 saatte bir değiştiriyorum 2 yaşındaki çocuğa eğer değiştirmezsem tüm üstü batıyor o yüzden almayın bence molfixim mavisini. Bu arada bozma sebepleri bence kesinlikle yeni bez çıkarmaları beyaz pakette bi bez çıkarmışlar maviden biraz daha pahalı muhtemelen eski hali o 👐🏻