Kızlar çok üzgünüm kimseye söylememiştim daha bugün kontrolüm vardı 8 haftalık kalp atışlarını dinleyecektik ama maalesef kalbi atmadı büyümemiş 6. Haftada kalmış. Çok üzgünüm kürtaj olcam kimse bilmediği için de buraya yazdım başına gelen var mı :( ilk gebeliğim olacaktı 😔😔😔