Senanur07 tamamen yapısal olduğuna inanıyorum. bebeğin çok kilolu doğması toplum tarafından çok iyi karşılansada, zayıf doğan bebeğin gelişiminin daha hızlı olduğunu söylemişti doktor. ve dikkat edersen, toplu doğan bebekler, 1 yaştan sonra o kiloyu silkiyor. zayıf doğan bebeklerde 1 yaşdan sonra kilo almaya başlıyor. arkadaşım maşaAllah berakAllh 4 kg doğuypr 3 çocuğunuda. bildiğin topaç gibi maşaAllahı var. şuan gör o kadar zayıflar ki. benimde tam tersi mesela.
kilolu olması inanın kötü bişey değil öyle bir düşünceniz varsa diye söylüyorum.