GezenTavuk_2 Kızlar waffle yapacağım ama sadece hamurunu yani karışımı yapıp üzerini streç film ile kapatıp dolaba koysam bir sorun olur mu öğleden sonra annem gelecek de telaş kargaşa olsu istemiyorum 🤣
defnevedoruk GezenTavuk_2 canım ben bazen yapıyorum fazla oluyo öyle koyuyorum ertesi aksamda yapıyorum
GezenTavuk_2 [silindi] aynen bende öyle yapacam yaptım zaten koydum dolaba hiç uğraşamam çocuk uyurken tangır tungur🤣