Ecemom_ Kızlar detaylı ultrasonda bebeğimin kalbinde minik bir parlaklık görünmüştü. Aradan 1 ay geçti bugün kontrolde parlaklık görünmedi. Yine de perinatoloji önerdi doktorum. Ankara etlik şehir hastanesinden alıcam randevu. Önerdiğiniz doktor var mı?
Duruxxx Ecemom_ Nuri danışman a gidebilirsiniz bence bayındırda benim de 2. Gittiğim detaylı ultrason doktoru o oldu ve çok memnun kaldım güven veriyor ve detaylı bakıyor etlikte dğeil ama
Cilliprenses Ecemom_ istediğine al genelde doktoru göremiyorsun ya asistan oluyor ya başka uzman doktor daha bugün gittim bayan doktor almştım erkek çıktı😂 ama ilgilerinden çok memnunum bu arada geçmiş olsun
PlutonMerkez Ecemom_ Sanatoryum hastanesine git bence.Orada 2 tane harika perinatolog var ve sadece kendileri ilgileniyor hastalarıyla çok detaycılar op.doktor ikiside.Özelde dahi görmediğim bir ilgi ve alaka görüyorum.Benm de bebeğimin birinin kalbinde prlaklık var perinatoloji kendi hariç çocuk kardiyolojiyede takip ettiriyor.Şehir hastanesine 1kere gittim perinatolojiye asistan dr!! Pernatolojide ne alaka! O yüzden tavsiye etmem orayı
minikbebegim06 Duruxxx kesinlikle katılıyorum Nuri beye gittim ben de detaylı için çok iyi muayenesi ilgisi
Cilliprenses Ecemom_ evet hepimiz birlikte ekip olarak çalışıyoruz diyolar sordum da her içeri grişte şok oluyorum çünkü😂
Cans__ PlutonMerkez kime gidiyorsunuz ve kim yönlendirdi canım yönlendirmeden bakılmıyor malum perinatolog tarafından
Ecemom_ Cilliprenses benim çocuğumun kalbine adam akıllı baksınlar da kim bakarsa baksın inan önemli değil 😂
mrvcermeli Ecemom_ Sincan devlet hastanesinden çok memnun kalmıştım çok güzel bakmislardi gerçekten ben çok şaşırmıştim ve doktor bussuru çocuğun resmini verdi bana tavsiye ederim
Nazsuuu mrvcermeli evet orassi da dilek menekşe şeker de çok iyiydi ordaki doktorum oydu bastada Bilkente gidiyordum orda doğum yapmak için Dilek hanım çok iyi🌸